FAQ

1. Ce este SIVADOC Lite?

SIVADOC Lite este un serviciu care permite gestiunea securizată a documentelor pe baza unui abonament sau a unei licenţe pe viaţă.

 

2. Ce primesc dacă achiziționez serviciul SIVADOC Lite in cloud?

După plata abonamentului veţi primi un email cu link-ul de conectare și contul inițial de tip administrator pentru organizația dumneavoastră. Cu acest cont puteţi utiliza aplicaţia SIVADOC Lite pe perioada aferentă abonamentului ales. Astfel, puteţi crea sau importa noi utilizatori, puteţi înregistra şi puteţi gestiona documentele din cadrul organizaţiei.

 

3. Ce primesc dacă achiziționez serviciul SIVADOC Lite On Premises (instalare locală)?

După plata licenţelor pe viată veţi primi un email cu link-ul pentru descarcarea kit-ului de instalare si codul de activare. Aplicaţia trebuie instalată pe un server local şi gestionată de un administrator.

 

4. Ce trebuie sa fac pentru a beneficia de training gratuit?

Toate licenţele “On Premises” asigură gratuit traingul pentru cel mult 5 angajaţi ai organizaţiei. Daca doriti acest lucru, in momentul plăţii abonamentului trebuie sa bifaţi căsuţa “Training gratuit”. Trainingurile durează o zişi se desfăşoară în Bucureşti la sediul SIVECO România. În anumite situaţii, acestea se pot organizaşi la sediul dumneavoastră.

 

5. Cum plătesc?

După ce alegeţi abonamentul dorit și introduceti datele organizației (nume companie, CUI, număr de înregistrare la Registrul Comerțului și contul bancar) vom genera și trimite pe email factura proformă. Puteţi plăti factura prin ordin de plată în contul precizat  în factura proformă și, în scurt timp, veţi primi datele de conectare și factura fiscală aferentă. În curând vom face disponibilă și opțiunea de plată cu cardul.

 

6. Cum îmi pot crea un cont gratuit?

Completaţi formularul din pagina de Înregistrate și veţi primi în scurt timp un email cu link-ul de conectare și contul inițial de tip administrator pentru contul gratuit.

 

7. Cum pot face tranziția de la un cont gratuit la un abonament plătit?

Când decideţi faceţi această tranziție, accesaţi pagina Pret, alegeţi abonamentul dorit și apăsaţi butonul Cumpără. Datele din contul gratuit nu se vor pierde, ci se va modifica doar tipul de abonament.

 

8. Ce se întâmplă dacă nu îmi prelungesc abonamentul în cloud?

Cu o săptămână înainte de data de expirare a abonamentului curent veţi primi o notificare pe email pentru următoarea plată. Dacă nu mai doriţi prelungiţi abonamentul, accesul la sistem va fi dezactivat. Datele dumneavoastră vor fi salvate pentru o perioadă de 3 luni. Dacă hotărâţi reluaţi colaborarea în această perioada, putem reactiva datele existente la momentul întreruperii abonamentului.