Alege domeniul
Descriere
Medical
În domeniul medical se lucrează cu foarte multe documente: de la fișele pacienților la rețete și rapoarte aferente operațiilor. Gestionarea corectă și atentă este critică într-un astfel de domeniu, deoarece de acest lucru depinde sănătatea oamenilor. Este esențial și imperios necesar să nu existe încurcături sau pierderi ale documentelor, tocmai de aceea un sistem de management informatizat al documentelor poate fi de foarte mare ajutor.
Farmaceutic
Munca voastră ca și farmaciști nu este una ușoară: pe lângă servirea clienților trebuie să vă ocupați cu multe altele, cum ar fi asigurarea stocurilor de medicamente, facturarea, recepția mărfii, crearea de rapoarte. Atenția voastră ar trebui să se concentreze însa pe sfătuirea și servirea clienților, iar cu un sistem informatic eficient de gestionare a documentelor, munca vi se va simplifica și vă veți putea dedica timpul nevoilor clienților.
servicii
Domeniul serviciilor este unul foarte dinamic, deoarece încearcă să satisfacă în permanență nevoile în continuă schimbare ale clienților. Însă, pentru a putea ține pasul cu schimbarea este esențial să beneficiezi de informații clare și în timp util. Prin implementarea unui sistem de gestionare eficientă a fluxului de documente din interiorul organizației totul devine mai simplu.
Comerț și industrie
Având în vedere competitivitatea acestui segment al economiei, orice întârziere la livrare poate sancționată drastic de către clienți. De accea, informația este resursa principală ce trebuie gestionată cât mai eficient, pentru a evita întârzierile și blocajele. Managementul informatizat al documentelor vine să rezolve exact această problemă și să asigure un mediu de lucru standardizat în cadrul organizației, să susțină creșterea eficienței operaționale și scăderea costurilor de procesare a documentelor.
Inginerie și Construcții
De la proiectare și până la întreg procesul de desfășurare a lucrărilor, sunt implicate o serie întreagă de documente, cum ar fi: planurile, autorizațiile, facturile și contractele. Adăugând la crearea, finalizarea și păstrarea în siguranță a acestor documente și presiunea timpului, se poate ajunge ușor la situații în care documentele nu sunt finalizate la timp sau sunt rătăcite. Având toate documentele în format electronic, ușor de găsit și având posibilitatea să vezi în timp real tot ceea ce se întampla cu ele, totul devine mai simplu și organizat.
Producție
Dacă activezi în acest sector cu siguranță te confrunți permanent cu presiuni legate de maximizarea eficienței și reducerea costurilor dar și cu necesitatea de a îmbunătăți calitatea procesului de producție. Astfel, pentru maximizarea eficienței , ai nevoie de un sistem informatic care să asigure gestionarea unitară a întregului circuit de documente. Acest sistem oferă totodată și un mediu de lucru standardizat, ce susține accelerarea proceselor interne care presupun gestionarea unui volum relativ mare de documente și informații.
financiar
Securitatea informațiilor este esențială în domeniul financiar: datele personale ale clienților, informațiile privind tranzacțiile, contractele încheiate, toate acestea trebuie protejate și păstrate perioade lungi de timp. Pentru a reduce costurile aferente acestor operații cea mai bună soluție este reprezentată de implementarea unui sistem de gestionare informatică a documentelor, ce asigură un nivel crescut de securitate și face mai simplu și rapid accesul la informații al persoanelor autorizate.
Educație
Toate instituțiile din domeniul educației se confruntă cu un flux foarte mare de documente ce trebuie păstrate perioade îndelungate și de cele mai multe ori acestea sunt fie foarte greu de găsit, fie sunt pierdute. Alternativa cea mai eficientă pentru a înlocui camerele pline de dosare și documente este reprezentată de stocarea acestora în arhive electronice, ușor de accesat.
Gaze și produse petroliere
Domeniul gazelor și al produselor petroliere se confruntă în ultimii ani cu câteva provocări serioase cum ar fi reglementările mai stricte în domeniu, apariția de noi forme de energie alternativă, apariția automobilelor cu motoare electrice. Ca jucător în acest domeniu trebuie să fii pregătit și să adopți strategii în acord cu noile realități, cea mai eficientă metodă fiind alegerea unor soluții de procesare automată a informațiilor și de management informatizat al documentelor.
Beneficii
astfel că nu se mai pierde timp și spațiu cu depozitarea și căutarea lor și este exclus riscul pierderii de informații.
confidențialitatea datelor este extrem de importanta și trebuie protejată eficient.
este mult mai rapid și ușor de găsit informații decât în cazul documentelor în format fizic.
acest lucru făcând compararea de rapoarte sau rezultate ale analizelor mult mai ușoară.
astfel că veți scuti timp prețios pe care în mod normal l-ați fi pierdut cu întocmirea documentelor.
nu trebuie să vă mai stresați dacă uitați unde ați pus un document pentru că el se află la un search distanță.
pentru a ști exact în ce stadiu se află documentele și a le putea urgenta la nevoie.
de la facturi și ordine de plată, la contracte și documente contabile, toate organizate într-un singur loc.
pentru a ști exact în ce stadiu se află documentele.
în acest fel fiecare va avea acces doar la informațiile relevante pentru activitatea pe care o întreprinde.
astfel poti vedea cu usurinta cine a modificat ultima data un document si ce informatii a introdus.
toate documentele sunt stocate într-un singur loc ceea ce le face mult mai ușor accesibile.
simplu de găsit pentru utilizatori și documentelor pentru persoanele autorizate.
reducandu-se costurile de procesare a documentelor și utilizându-se timpul într-un mod productiv.
orice document ai avea nevoie el se află la un search distanță.
astfel problema poate fi rezolvată în mod rapid fără să ducă la întârzieri semnificative.
și posibilitatea de urgentare a anumitor documente mai importante.
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
chiar dacă sunteți în inspecție pe șantier puteți avea acces la documente de pe orice dispozitiv mobil.
și posibilitatea de urgentare în funcție de importanță.
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
de la facturi la avize de însoțire a mărfii, toate organizate într-un singur loc.
reducându-se costurile de procesare a documentelor și utilizându-se timpul într-un mod productiv.
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
astfel poți vedea cu ușurință cine a modificat ultima dată un document și ce informații a introdus.
veți putea păstra și căuta cu ușurință orice document pe perioade lungi de timp fără riscul pierderii informațiilor.
nu trebuie să vă mai stresați dacă uitați unde ați pus un document pentru că el se află la un search distanță.
veți putea păstra și căuta cu ușurință orice document pe perioade lungi de timp fără riscul pierderii informațiilor.
astfel poți vedea cu ușurință cine a modificat ultima dată un document și ce informații a introdus.
reducându-se costurile de procesare a documentelor și utilizându-se timpul într-un mod productiv.
astfel că nu trebuie să fiți la birou pentru a modifica sau a avea acces la anumite informații.
astfel documentele pot fi editate de oriunde, direct din aplicație
astfel vei ști exact în ce stadiu se află documentele și le vei putea urgenta la nevoie.
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
astfel vei fi informat în permanență cu privire la intrările și ieșirile de documente.
Descriere
În domeniul medical se lucrează cu foarte multe documente: de la fișele pacienților la rețete și rapoarte aferente operațiilor. Gestionarea corectă și atentă este critică într-un astfel de domeniu, deoarece de acest lucru depinde sănătatea oamenilor. Este esențial și imperios necesar să nu existe încurcături sau pierderi ale documentelor, tocmai de aceea un sistem de management informatizat al documentelor poate fi de foarte mare ajutor.
Beneficii
astfel că nu se mai pierde timp și spațiu cu depozitarea și căutarea lor și este exclus riscul pierderii de informații.
confidențialitatea datelor este extrem de importanta și trebuie protejată eficient.
este mult mai rapid și ușor de găsit informații decât în cazul documentelor în format fizic.
acest lucru făcând compararea de rapoarte sau rezultate ale analizelor mult mai ușoară.
Descriere
Munca voastră ca și farmaciști nu este una ușoară: pe lângă servirea clienților trebuie să vă ocupați cu multe altele, cum ar fi asigurarea stocurilor de medicamente, facturarea, recepția mărfii, crearea de rapoarte. Atenția voastră ar trebui să se concentreze însa pe sfătuirea și servirea clienților, iar cu un sistem informatic eficient de gestionare a documentelor, munca vi se va simplifica și vă veți putea dedica timpul nevoilor clienților.
Beneficii
astfel că veți scuti timp prețios pe care în mod normal l-ați fi pierdut cu întocmirea documentelor.
nu trebuie să vă mai stresați dacă uitați unde ați pus un document pentru că el se află la un search distanță.
pentru a ști exact în ce stadiu se află documentele și a le putea urgenta la nevoie.
Descriere
Domeniul serviciilor este unul foarte dinamic, deoarece încearcă să satisfacă în permanență nevoile în continuă schimbare ale clienților. Însă, pentru a putea ține pasul cu schimbarea este esențial să beneficiezi de informații clare și în timp util. Prin implementarea unui sistem de gestionare eficientă a fluxului de documente din interiorul organizației totul devine mai simplu.
Beneficii
de la facturi și ordine de plată, la contracte și documente contabile, toate organizate într-un singur loc.
pentru a ști exact în ce stadiu se află documentele.
în acest fel fiecare va avea acces doar la informațiile relevante pentru activitatea pe care o întreprinde.
astfel poti vedea cu usurinta cine a modificat ultima data un document si ce informatii a introdus.
Descriere
Având în vedere competitivitatea acestui segment al economiei, orice întârziere la livrare poate fi sancționată drastic de către clienți. De accea, informația este resursa principală ce trebuie gestionată cât mai eficient, pentru a evita întârzierile și blocajele. Managementul informatizat al documentelor vine să rezolve exact această problemă și să asigure un mediu de lucru standardizat în cadrul organizației, să susțină creșterea eficienței operaționale și scăderea costurilor de procesare a documentelor.
Beneficii
toate documentele sunt stocate într-un singur loc ceea ce le face mult mai ușor accesibile.
simplu de găsit pentru utilizatori și documentelor pentru persoanele autorizate.
reducandu-se costurile de procesare a documentelor și utilizându-se timpul într-un mod productiv.
orice document ai avea nevoie el se află la un search distanță.
Descriere
De la proiectare și până la întreg procesul de desfășurare a lucrărilor, sunt implicate o serie întreagă de documente, cum ar fi: planurile, autorizațiile, facturile și contractele. Adăugând la crearea, finalizarea și păstrarea în siguranță a acestor documente și presiunea timpului, se poate ajunge ușor la situații în care documentele nu sunt finalizate la timp sau sunt rătăcite. Având toate documentele în format electronic, ușor de găsit și având posibilitatea să vezi în timp real tot ceea ce se întampla cu ele, totul devine mai simplu și organizat.
Beneficii
astfel problema poate fi rezolvată în mod rapid fără să ducă la întârzieri semnificative.
și posibilitatea de urgentare a anumitor documente mai importante.
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
chiar dacă sunteți în inspecție pe șantier puteți avea acces la documente de pe orice dispozitiv mobil.
Descriere
Dacă activezi în acest sector cu siguranță te confrunți permanent cu presiuni legate de maximizarea eficienței și reducerea costurilor dar și cu necesitatea de a îmbunătăți calitatea procesului de producție. Astfel, pentru maximizarea eficienței , ai nevoie de un sistem informatic care să asigure gestionarea unitară a întregului circuit de documente. Acest sistem oferă totodată și un mediu de lucru standardizat, ce susține accelerarea proceselor interne care presupun gestionarea unui volum relativ mare de documente și informații.
Beneficii
și posibilitatea de urgentare în funcție de importanță.
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
de la facturi la avize de însoțire a mărfii, toate organizate într-un singur loc.
reducându-se costurile de procesare a documentelor și utilizându-se timpul într-un mod productiv.
Descriere
Securitatea informațiilor este esențială în domeniul financiar: datele personale ale clienților, informațiile privind tranzacțiile, contractele încheiate, toate acestea trebuie protejate și păstrate perioade lungi de timp. Pentru a reduce costurile aferente acestor operații cea mai bună soluție este reprezentată de implementarea unui sistem de gestionare informatică a documentelor, ce asigură un nivel crescut de securitate și face mai simplu și rapid accesul la informații al persoanelor autorizate.
Beneficii
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
astfel poți vedea cu ușurință cine a modificat ultima dată un document și ce informații a introdus.
veți putea păstra și căuta cu ușurință orice document pe perioade lungi de timp fără riscul pierderii informațiilor.
nu trebuie să vă mai stresați dacă uitați unde ați pus un document pentru că el se află la un search distanță.
Descriere
Toate instituțiile din domeniul educației se confruntă cu un flux foarte mare de documente ce trebuie păstrate perioade îndelungate și de cele mai multe ori acestea sunt fie foarte greu de găsit, fie sunt pierdute. Alternativa cea mai eficientă pentru a înlocui camerele pline de dosare și documente este reprezentată de stocarea acestora în arhive electronice, ușor de accesat.
Beneficii
veți putea păstra și căuta cu ușurință orice document pe perioade lungi de timp fără riscul pierderii informațiilor.
astfel poți vedea cu ușurință cine a modificat ultima dată un document și ce informații a introdus.
reducându-se costurile de procesare a documentelor și utilizându-se timpul într-un mod productiv.
astfel că nu trebuie să fiți la birou pentru a modifica sau a avea acces la anumite informații.
Descriere
Domeniul gazelor și al produselor petroliere se confruntă în ultimii ani cu câteva provocări serioase cum ar fi reglementările mai stricte în domeniu, apariția de noi forme de energie alternativă, apariția automobilelor cu motoare electrice. Ca jucător în acest domeniu trebuie să fii pregătit și să adopți strategii în acord cu noile realități, cea mai eficientă metodă fiind alegerea unor soluții de procesare automată a informațiilor și de management informatizat al documentelor.
Beneficii
astfel documentele pot fi editate de oriunde, direct din aplicație
astfel vei ști exact în ce stadiu se află documentele și le vei putea urgenta la nevoie.
confidențialitatea datelor este extrem de importantă și trebuie protejată eficient.
astfel vei fi informat în permanență cu privire la intrările și ieșirile de documente.